موقع أ/عبدالله زغلل
مرحبا بك أيها الزائر الكريم فى موقع الفارس فى اللغة العربية للأستاذ عبدالله زغلل

نرجو منك التسجيل بالضغط هنا

لو انك عضو معنا فقوم بالدخول بالضغط هنا

مع تحياتى إدارة منتدى أ/عبدالله زغلل
موقع أ/عبدالله زغلل
مرحبا بك أيها الزائر الكريم فى موقع الفارس فى اللغة العربية للأستاذ عبدالله زغلل

نرجو منك التسجيل بالضغط هنا

لو انك عضو معنا فقوم بالدخول بالضغط هنا

مع تحياتى إدارة منتدى أ/عبدالله زغلل
موقع أ/عبدالله زغلل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الفارس فى اللغة العربية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

nokat 2010

كاتب الموضوعرسالة
cinderella
عضو جديد
عضو جديد
cinderella

nokat 2010 Empty
مُساهمةموضوع: nokat 2010   nokat 2010 Emptyالأربعاء يناير 06, 2010 1:09 pm

كان مرة فى ثلاثة قاعدين وبيشربوا شاى
واحد أمريكى والتانى بريطانى والتالت عراقى
لما الأمريكى خلص كاسة الشاى بتاعو قام طالع مسدسه
وأطلق النار عليها وكسرة, وقال احنا عندنا فلو س كتيرومش محتاج إنى أشرب فيها تانى مرة ...
ولما البريطانى خلص كاسته قام طالع مسدسه
وأطلق النار عليها وقال احنا عندنا مصانع زجاج كتيرومش محتاج أشرب فيها تانى مرة ....
قام العراقى طلع عليهم ببرود .... ولما خلص كاستو طالع مسدسه ..........
وأطلق النار على الأمريكى والبريطانى.....وقتلهم ......وقال .....
أصلاً احنا عنا جنود أمريكان وبريطانيين كتير, ومش محتاج إنى أشرب مع الاثنين دول تاني مرة

واحد بلدياتنا دخل جنينة الحيوانات ودخل راسه في قفص الاسد الحارس جري عليه قاله انت بتعمل ايه قاله ايه يابا يعني هناكله

مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححك.....الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجل قعد يضححححك....الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه????قاله اطلع من دول مش برضو الكاميرا الخفيه

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل , وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى هو يوم الجمعة هيوافق اخر الشهر? قالة لو ضغطنا عليه ممكن يوافق

دكتور فى مستشفى المجانين حب يعرف نتيجه العلاج بتاع المجانين بتوعه قام خدهم للبحر وهناك اللى جرى على الميه واللى لعب فى الميه ماعدا واحد بس لاقاه قاعد لوحده كده و بيبص على البحرفقال الدكتور لما اروح اشوفه يمكن ده عقل فراح قعد جنبه وقاله انت بتبص للبحر وتتأمل كده ليه فى البحر? قاله بفكر لو البحر ده ملوخيه نجيب عيش منين

واحد بخيل قوى قوى نايم جنب مراته قام صحى مفزوع من النوم مراته قالتله خير قالها حلمت انى اشتريت 3كيلو موز و3 كيلو تفاح قالتله ياراجل وليه التبذير ده بس .. قالها ياولية اسكتى خلى العيال تاكل

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه فقولنا نشلهولك

صعيدي كسب مليون جنيه فخافوا يبلغوه بالخبر لا يموت من الصدمة و الفرحه .. فقال العمده طيب أنا هقوله براحه ....و راحله و قاله يا محمدين لو كسبت مليون جنيه هتعمل بيه إيه ? قاله : هديك نصه ... مات العمدة

واحد بيقول لـ ابوة متجيب 20 جنية اروح ازور حسنين قالة لا خذ 10 جنية وروح زور حسن

عملو مسابقة سباق السيارات فاشترك فيها واحد صعيدى وجى يوم السباق بعربية صغيرة موديل قديم قوى فالمسؤولين استغربوا و قالوا ده خسران خسران لكن الصعيدى كسب السباق فالناس استغربو اوى وقالولو ازى العربية المهكعة ديه كسبت السباق وجم يشوفوا الموتور بتاعها وبيفتحوا الكبوت لقو 6 صعايدة بينهجوا

اتنين رخمين اوي اتحكم عليهم بالاعدام فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو التاني نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه

محشش في قاعة الإمتحان مش عارف يحل والإمتحان كله صح و غلط .. راح مطلع بريزه ولعب ملك وكتابة على الإمتحان خلص الإمتحان في نص ساعة وهو خارج طلع البريزة تاني وشغال ملك وكتابة فصاحبه بيسأله : بتعمل ايه ما خلاص !! قال سيبني .. بتأكد من الاجوبة

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج �ليه يا حبيبي?" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين

واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك

جماعة بلدياتنا عملوا أتوبيس بالعرض عشان يركبو كلهم قدام

واحد ندل أبوه طرده من البيت رجع كتب على باب بيتهم " مقر تنظيم القاعدة "

سواق تاكسي قعدت جنبه بنت حلوة قوي قاللها : تعرفي تسوقي? قالتله : لأ .. قالها : أنا تسوقي

مرة صعيدي بلع ريقه إتسممم

صعيدى حب يروح حفلة تنكريه قطع دراعه

مره واحد زملكاوى خطب واحده بيسألها تاريخ ميلادك ايه ? قالتله 1/6... فسخ الخطوبه

صرصار بيجري ورا عربية المجاري فواحد بيسألة انت بتجري وراها لية قالة الحيوان شفط المدام

nokat 2010
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» jadid nokat 2010
» NOKAT 2009