موقع أ/عبدالله زغلل
مرحبا بك أيها الزائر الكريم فى موقع الفارس فى اللغة العربية للأستاذ عبدالله زغلل

نرجو منك التسجيل بالضغط هنا

لو انك عضو معنا فقوم بالدخول بالضغط هنا

مع تحياتى إدارة منتدى أ/عبدالله زغلل
موقع أ/عبدالله زغلل
مرحبا بك أيها الزائر الكريم فى موقع الفارس فى اللغة العربية للأستاذ عبدالله زغلل

نرجو منك التسجيل بالضغط هنا

لو انك عضو معنا فقوم بالدخول بالضغط هنا

مع تحياتى إدارة منتدى أ/عبدالله زغلل
موقع أ/عبدالله زغلل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الفارس فى اللغة العربية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

farfeeeeeeeesh

كاتب الموضوعرسالة
seham
عضو جديد
عضو جديد
seham

farfeeeeeeeesh Empty
مُساهمةموضوع: farfeeeeeeeesh   farfeeeeeeeesh Emptyالأربعاء مارس 17, 2010 3:26 pm

سألوا طفل جزائرى : مين ياحبيبى بتحبه اكتر ماما ولا بابا . قالهم بحب جدووووووووو اكثر عشان هو اللى علمنا الادب.......

محشش كان هيخبط واحده بالعربيه .قالتله انت مشفتنيش .قالها ايوة شفتك بس مش فاكر فين ؟؟

عجوزة نازله على السلم اتزحلقت شافها واحد قالتله شوفت الحركه دى

واحد كريم مراته خلفت توام حلف على الدكتور ياخد واحد

واحد اخترع حبوب للحمل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له:

"اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."

مرة واحد بيقول لأبوه انتم خلفتونى ازاى ابوه قاله جبنا شوية سكر وحطناهم تحت السجادة تانى يوم طلعت انت

الواد الصغير مشى وهو فرحان واعد يفكر وقال انا ابقى اب من دلوقتى وجاب شوية سكر وحطهم تحت السجادة تانى يوم لقى صرصار قاله :لو مكنتش ابنى كنت قتلتك

تلميذ أحول بيكتب حلو قوى ..ولكن فى كراسة زميله ..الابلة قالتله لو ركزت وكتبت فى كراستك هاديلك هدية

حلوة ..فكتب فى كراسته ..راحت الأبله ادته بسكوتة فتحها واكلها للى جنبه

نملة بتحب نملة بتقول لها تقبلى تتجوزينى وافقت بس بشرط تكتب البلاعة باسمها

مرة صرصار كان زهقان قال اّخد عودين كبريت و أخش أتزحلق فى الفريزر

صرصار قاعد مع مراته بيتفرجوا على التليفزيون جه إعلان البيرسول قالها اقفلى بسرعة مبحبش أفلام الرعب

مرة كان فى نملة بتستحمى تاهت فى الليفة

5 فروق بين البطة والوزة :
1- تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ماتقدرش تحلقة زلوزة
2- فية رحالة اسمة ابن بطوطة لكن مافيش رحالة اسمة ابن وزوزة
3- تقدر تبلبط في البحر لكن ماتقدرش تبلوز فية
4- كلنا بنتغطى في الشتاء ببطانية لكن مابنتغطاش بوزانية
5- الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها

مرة واحد امريكي وواحد اسباني وواحد صعيدي اتفقوا مين يجيب اكبر تمساح راح الامريكي جاب واحد كبير وراح الاسباني جاب واحد اكبر وراح الصعيدي و ما رجعش راحوا يدوروا عليه لقوه شايل تمساح صغير و بيغني له بابا فين ؟؟

صعيدى أخذ شهادة دكتوراه فقال لزوجته والله ماخبرشى ليه الناس بيضحكوا على الصعايدة أدينى جبت الدكتوراه. فقالتله زوجته: دق على الخشب عشان العين. فدق على الخشب. فقالت الزوجه مين على الباب؟ فقال الزوج: خليكي انا حاشوف مين؟

مرة بدوي قال لأبوه: عايز آخذ نوكيا قال له:على جثتى حتاخد بنت عمك

اتنين صعايدة بيلعبوا شطرنج الملك مات مشلول

مرة صعيدي طلعله عفريت علاء الدين وقال له شبيك لبيك خدامك بين ايديك قال له عايز كوبري من الصعيد الى نيويورك
قال له مستحيل شوف طلب غيره قاله طيب خلي الصعايدة يفهموا
فكر شويه وقال له عايز الكوبري اتجاه واحد ولا اتجاهين ؟

مره واحد صعيدى سافر مصر إتسرقت المحفظه بتاعته بلغ عنها فقال له الظابط حاضر حجيبهالك من تحت الأرض طلع الصعيدى بره لقى الناس بتحفر لخط المترو فقال لهم الهمه يارجاله هى سوده وفيها سوسته

مرة مدرس رياضة اتجوز مدرسة رياضة خلفوا ولد متساوى الساقين

· ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك
lol!

farfeeeeeeeesh
صفحة 1 من اصل 1